minikids.no
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

SIKKER BETALING

Retur, bytte & reklamasjoner

 

RETUR & BYTTE

Kan jeg returnere eller bytte en vare etter den er motatt? 

  • Ja, du har 14 dagers angrerett.
  • Du kan returnere og bytte varer som er ubrukt, som befinner seg i samme stand som den ble mottatt og hvor merkelapper og emballasje ikke er skadet eller fjernet.
  • Kjøper står selv for returkostnader.
  • Du behøver ikke oppgi noen grunn til retur.
  • Plakater byttes IKKE.

 

RETUR & BYTTE - Slik går du fram:

  • Pakk varen(e) du ønsker å returnere godt inn.
  • Varen(e) må være i originalforpakning, ubrukt og godt innpakket.
  • Ikke skriv eller klistre postlapp direkte på produktenes emballasje.
  • Kjøper har selv ansvaret for pakken/varene inntil Minikids Holding AS mottar den. Ta derfor vare på postkvitteringen inkl. opplysninger om fraktomkostninger samt evt. sporingsnummer.
  • Du sender varen(e) til:
  • Minikids Holding AS Co/ B.H. Ramberg AS
    Orhusveien 1
    3070 Sande i Vestfold

  • Du oppretter en ny bestilling med det du eventuelt ønsker å bytte i.

  • Retursending, mottak og behandling av retur tar ca 2-4 uker.

 

Hva skjer dersom jeg ikke henter pakken på mitt uthentingssted?

  • Dersom bestillingen ikke blir hentet på ditt uthentingssted innen fristen, vil pakken bli sendt i retur til oss. Du vil da bli belastet et retur- og administrasjonsgebyr på kr 250. Dette gjelder uansett ordrens størrelse.

 

RETUR & TILBAKEBETALING

Jeg har sendt varer i retur, hva gjør jeg med min faktura hos Klarna?

  1. Logg inn på Klarna og gå til fakturaen knyttet til varene du vil returnere. Klikk på “Informer om retur” og bekrefte ved å klikke “Jeg har returnert varer”. (Det er også mulig å ringe Klarna på telefonnummer 21 01 89 91 for å gi beskjed om dette.)
  2. Du kan velge å betale den originale fakturaen, og bli refundert av Klarna når returen er ferdigbehandlet hos oss. (Klarna refunderer pengene 10-14 dager etter returen er ferdigbehandlet.)

Faktura/Konto: 

  • Når du deler opp betalingen på en faktura, samles dine kjøp med Klarna på en faktura.
  • En samlet månedsfaktura betyr 1 betaling, ett KID-nummer og et administrasjonsgebyr på 45 kr.
  • Er det første gang du velger å delbetale et kjøp, sender Klarna deg en kontoavtale slik at du kan godkjenne vilkårene for delbetaling.
  • Når du har signert og returnert kontoavtalen sender de deg en månedsfaktura i slutten av måneden.(Forfallsdato vil være i begynnelsen av påfølgende måned.)
  • Du kan velge å betale hele beløpet, eller dele opp beløpet og betale i ditt eget tempo.
  • Velger du å refundere varer som er betalt med konto, blir returbeløpet automatisk trukket fra på din konto hos Klarna.

Visa eller Mastercard:

  • Pengene vil automatisk bli refundert tilbake til kontoen du handlet fra.
  • Pengene vil bli ført tilbake så snart returen er ferdigbehandlet (2-3 uker).

 

REKLAMASJONER

Jeg har mottatt et skadet/defekt produkt? Hvordan går jeg fram?

  • Send oss en e-post til opphorssalg@minikids.no med så mye informasjon som mulig: ordrenummer, varenummer, beskrivelse av skaden, bilder av produkt (og skadet emballasje) og eventuell annen relevant informasjon.
  • Avhengig av den konkrete situasjonen vil du motta videre instruksjoner.
  • Eventuelle fraktskader må meldes fra om umiddelbart.
  • Ikke send varen i retur før du har kontaktet oss.
  • Kjøper har selv ansvaret for pakken/varene inntil Minikids Holding AS mottar den. Ta derfor vare på postkvitteringen inkl. opplysninger om fraktomkostninger samt evt. sporingsnummer.

Trykk Enter for å søke eller Esc for å lukke